17 June, 2017

a peony or a bikini?



JUST LIVING IS NO ENOUGH... ONE MUST HAVE
SUNSHINE AND A LITTLE FLOWER
- Hans Cristian Andersen -

Bikini H&M (here) (not sponsored)

It is almost the middle of the summer but the weather is... bad. There were some days when the sun was shining but then the wind was blowing so badly, so strong... I'm asking for the real summer! Who is else? Today I picked my bikinis from the closet and tried them on. I was wondering if they still fit me, and yes, I didn't change. In the picturee above you can see my favourite one. Lace-up details are on top in 2017 and I've never bought something more sexy, so yeah, this time I tried and I'm so happy with it. If you are looking for a perfect lace-up bikini check out these ones: here, here, here, here, here, here & hereI'm hoping to have the best vacation ever this year so pleaseeee give me a good weather! Love xx

// Jau beveik vasaros vidurys, bet oras... toks blogas. Buvo keletas dienų, kuomet švietė saulė, bet ir tada vėjas buvo beprotiškai stiprus... Aš prašau tikros vasaros! Kas dar? Šiandien iš spintos išsitraukiau visus savo bikinius ir pasimatavau. Galvojau, ar jie vis dar geri man, juk praėjo tiek laiko, bet taip - aš nepasikeičiau. Nuotraukoje viršuje galite matyti mano mėgstamiausią. Suvarstyti rūbai yra šiųmetinis topas, o aš niekad anksčiau neturėjau kažko tokio, taigi, šįkart pabandžiau ir likau labai patenkinta. Jeigu ieškote tobulo tokio stiliaus bikinio, galite peržvelgti nuorodas, kurias pateikiau angliškame vertime šiek tiek aukščiau Aš tikiuosi turėti nuostabiausias atostogas šiais metais, tad, prašau, duokit kas nors gero oro! Love xx

1 comment:

  1. So cute! I just got a one-piece that laces up the side and I love it. It's such a great trend!

    http://colleenwelsch.com

    ReplyDelete