01 July, 2017

lately


Necklace GAMISS (here) / Hoodie H&M (SALE! similar here)

Some pictures that I found on my phone. If you're following my on instagram, I guess you've already seen my pictures with that big hoodie which is actually in a colour pink. Go check out my instagram and follow me there (I might follow you back!) @adukeviciute ! So yeah, these are from the Midsummer weekend, and I know it doesn't look like that we were celebrating it at all hahahaha. Ok, it's just Sunday, so the fest has been already over. So just some picture from my bad-weather-summer days. If you are wondering if I'm eating that much junk food every day, I can say of course no, it's just a fest weekend! How can I forbid that to myself?! Love xx

// Keletas nuotraukų, kurias radau savo mobiliajame telefone. jeigu sekate mane instagram, aš manau, kad jūs jau matėte nuotraukas su šiuo didžiuliu džemperiu, kuris iš tikrųjų yra ryškiai rožinės spalvos. Apsilankykit dar kartą mano instagram paskyroje ir spustelkite "follow" (galbūt aš jus taip pat pradėsiu sekti!) @adukeviciute ! Taigi šios nuotraukos yra iš Joninių savaitgalio, žinau, kad neatrodo, jog mes čia iš vis ką nors švęstume hahahaha. Ok, tai tiesiog sekmadienis, tad šventė jau pasibaigusi. Tad dalinuosi šiek tiek nuotraukų iš mano blogo oro vasaros dienų. Jei galvojate, jog aš visuomet valgau tiek daug greito maisto kiekvieną dieną, galiu pasakyti, kad ne, tiesiog tai buvo šventinis savaitgalis! Kaipgi galėčiau sau drausti?! Love xx

2 comments:

  1. Love your post!! Great content
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/07/blog-post.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ReplyDelete